Genel

MARMARİS KAYMAKAMI KAYA’DAN ÖĞRENCİLERE KARNE MESAJI

Marmaris kaymakamı Nurullah Kaya, karne dönemi dolayısıyla öğrencilere yönelik bir mesaj yayımladı.Kaymakam Nurullah Kaya “Sevgili Öğrencilerimiz,

MARMARİS KAYMAKAMI KAYA’DAN ÖĞRENCİLERE KARNE MESAJI
26-06-2026 11:28
26-06-2026 11:49
MUĞLA
Bir eğitim-öğretim yılını daha azim, emek ve kararlılıkla tamamlayarak karne sevincini yaşamanın mutluluğunu hep birlikte paylaşıyoruz. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayret ve başarılarınızdan dolayı her birinizi yürekten kutluyorum.
Yaz tatili; dinlenmek, yeni deneyimler kazanmak, kendinizi geliştirmek ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmek için önemli bir fırsattır. Bu süreçte bol bol kitap okuyarak bilgi dağarcığınızı zenginleştirmenizi, spor ve sanatsal faaliyetlere zaman ayırmanızı, doğayla iç içe olmanızı tavsiye ediyorum. Unutmayın ki her okunan kitap, geleceğe atılan güçlü bir adımdır.
Geleceğimizin teminatı olan siz değerli evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek veren fedakâr öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize ve her zaman desteklerini esirgemeyen kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı bir kez daha tebrik ediyor, sağlık, mutluluk ve huzur içinde, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz verimli ve güzel bir yaz tatili diliyorum.” Sözleri ile tüm öğrencilere “dinlen,eğlen,yenilen” dedi.

Editor : GÜLDEMET KIZIL
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER