İnsan

Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi Cendere Köprüsü’nde açıldı

ADIYAMAN'IN KAHTA İLÇESİNDE BULUNAN TARİHİ CENDERE KÖPRÜSÜ ÜZERİNDE, ÇAMDERE ORTAOKULU TARAFINDAN HAZIRLANAN YIL SONU RESİM SERGİSİ DÜZENLENDİ.

Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi Cendere Köprüsü’nde açıldı
24-06-2026 16:00

Adıyaman’ın Kahta ilçesinde bulunan tarihi Cendere Köprüsü üzerinde Çamdere Ortaokulu tarafından hazırlanan yıl sonu resim sergisi düzenlendi.


Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı resimlerden oluşan sergi, tarihi Cendere Köprüsü üzerinde vatandaşların beğenisine sunuldu. Serginin açılışına Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve beraberindeki heyet katıldı. Sergiyi gezen Kaymakam Fatih Yıldız, öğrencilerin eserlerini inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrencilerin hayal gücü ve sanatsal yeteneklerini yansıtan eserler ziyaretçiler tarafından ilgiyle karşılandı. Kaymakam Yıldız, serginin hazırlanmasında emeği geçen okul yönetimi, öğretmenler ve öğrencilere teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.


Tarihi Cendere Köprüsü üzerinde gerçekleştirilen yıl sonu resim sergisi, vatandaşların ziyaretine açıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER