Asayiş

Salihli’de köpeğe ve güvenlik personeline saldıran şüpheli tutuklandı

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE MEYDANA GELEN VE BELEDİYE GÜVENLİK PERSONELİ İLE BELEDİYE TARAFINDAN SAHİPLENİLEN "GECE" İSİMLİ KÖPEĞİN SALDIRIYA UĞRADIĞI OLAYLA İLGİLİ GÖZALTINA ALINAN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI. OLAY ANI İSE GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI.

Salihli’de köpeğe ve güvenlik personeline saldıran şüpheli tutuklandı
23-06-2026 23:14

Manisa’nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.


Olay, 21 Haziran’da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.


Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER