Asayiş

Şanlıurfa’da jandarma denetiminde usulsüz tüp dolumu ortaya çıkarıldı

ŞANLIURFA'DA BİR AKARYAKIT İSTASYONUNDA LPG POMPALARINDAN MUTFAK VE PİKNİK TÜPLERİNE DOLUM YAPILDIĞI TESPİT EDİLEREK İŞLETMEYE İDARİ PARA CEZASI UYGULANDI.

Şanlıurfa’da jandarma denetiminde usulsüz tüp dolumu ortaya çıkarıldı
22-06-2026 11:47

Şanlıurfa’da bir akaryakıt istasyonunda LPG pompalarından mutfak ve piknik tüplerine dolum yapıldığı tespit edilerek işletmeye idari para cezası uygulandı.


Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) denetimleri kapsamında Eyyübiye ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda kontrol gerçekleştirildi. Denetimde, istasyona ait LPG pompalarından özel bir aparat kullanılarak mutfak ve piknik tüplerine dolum yapıldığı belirlendi.


İşletmeye idari para cezası uygulanırken, 1 tüp dolum aparatına el konuldu.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER