USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Muğla'da Hakemler sahaya indi

Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği Muğla Şubesi, 2018-2019 futbol sezonunu sade bir törenle açtı.

Muğla'da Hakemler sahaya indi
29-09-2018 09:52

 Muğla Üniversitesi Atletizm pistinde gerçekleşen sezon açılış törenine TFFHGD Genel Merkez Başkanı Abdurrahman Arıcı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Çiçek, Menteşe İlçe Emniyet Müdürü Tümer Yılmaz, Muğla Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Mehmet Top,  Futbol İl Temsilcisi Ali Karakaya, Türkiye Futbol Antrenörleri Derneği Muğla Şube Başkanı Sayın Alaaddin Naganlu, Muğla Saha Komiserleri Derneği Başkanı Ümit Sefa Girgin, Üniversite Hocaları ve Bürokratlar, İl Hakem Kurulu Üyeleri ile hakemler ve gözlemciler katıldı.

TFFHGD Muğla Şube Başkanı Ali Zağlı, Muğla Hakemliğinin gelmiş olduğu noktadan bahsederek tüm hakemlere başarılar dilerken, TFFHGD Genel Merkez Başkanı Abdurrahman Arıcı ise, " Türk futbolu için Muğla çok önemli bir il. Tüm Hakemlerimize ve Gözlemcilerimize yeni sezon da başarılar dilerim" dedi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Çiçek ise " Üniversitenin imkanları Muğla Hakemliği için kullanabilirsiniz. Mesai arkadaşlarım sizlere destek vermeye hazır. Tüm Hakemlerimize ve Gözlemcilerimize başarılar dilerim" dedi.

Geçen sezon klasmanda başarı gösteren hakemler Hakan Karabalçık, Hakan Ülker, Ali Cem Zorbay, Şivan Kesici, Eren Şahin, Huriye Gamze Kayran, Emre Can Tatlıyer, Hüseyin Kılıç ve Mustafa Burak Dilitatlı'ya başarılarından dolayı teşekkür belgesi verildi.


Editor : Haberpanelim
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ