USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya

BEŞİKTAŞ JİMNASTİK TAKIMI'NIN SPORCULARI, AZERBAYCAN’IN BAŞKENTİ BAKÜ’DE DÜZENLENEN 23. RHYTHMİC GYMNASTİCS OPEN CHAMPİONSHİP PRİNCESS CUP YARIŞMASI'NDA 29 MADALYA KAZANDI.

Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
23-06-2026 13:27

Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı.


23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.


Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ