USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Gündem

Erzincan’da İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi

ERZİNCAN'DA SU KAYNAKLARININ ETKİN, VERİMLİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR YÖNETİMİNE YÖNELİK ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLDİĞİ İL SU KURULU TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Erzincan’da İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi
26-06-2026 08:37

Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimine yönelik çalışmaların değerlendirildiği İl Su Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.


Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın başkanlığında düzenlenen toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.


Toplantıda, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 82. Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar sunumlar eşliğinde katılımcılarla paylaşıldı.


Geçen yıl alınan kararlar doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıda, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesine yönelik izlenecek yol haritası ele alındı.


Toplantıda, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ