USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Asayiş

Kasisten çapraz geçmek isteyen otomobile motosiklet çarptı: 2 yaralı

ESKİŞEHİR'DE, BİR OTOMOBİLİN KASİSTEN GEÇTİĞİ ESNADA ARKADAN GELEN MOTOSİKLETİN ÇARPMASI SONUCU MEYDANA GELEN TRAFİK KAZASINDA 2 KİŞİ YARALANDI.

Kasisten çapraz geçmek isteyen otomobile motosiklet çarptı: 2 yaralı
28-06-2026 05:05

Eskişehir’de, bir otomobilin kasisten geçtiği esnada arkadan gelen motosikletin çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.


Olay, Osmangazi Mahallesi Basın Şehitleri Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre; 21 yaşındaki B.İ. idaresindeki 26 AOU 559 plakalı otomobil, cadde üzerinde bulunan kasisten çapraz bir şekilde geçmek için manevra yaptı. Bu esnada otomobilin arkasında seyir halinde olan, S.Ö. idaresindeki 26 ALD 021 plakalı motosiklet duramayarak araca çarptı. Çarpışmanın etkisiyle savrulan motosikletin sürücüsü ile yolcu konumundaki E.Ö. yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü ve yolcu, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.


Meydana gelen kaza ile ilgili polis ekiplerince inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ