USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Kayserispor beraberliğe abone oldu

KAYSERİSPOR, BU SEZON SÜPER LİG'DE 8. KEZ SAHADAN BERABERLİKLE AYRILDI.

Kayserispor beraberliğe abone oldu
15-12-2025 10:05

Kayserispor, bu sezon Süper Lig’de 8. kez sahadan beraberlikle ayrıldı.


Kayserispor, Süper Lig’de oynadığı 16 karşılaşmada 8. beraberliğini aldı. 2 kez kazanıp 6 kez mağlup olan Kayserispor, son oynadığı Alanyaspor maçını da beraberlik ile noktaladı. Galibiyeti getirecek pozisyonları değerlendiremeyen Kayserispor, bir kez daha 1 puana razı oldu.


Sarı kırmızılılar ligde oynadığı 16 maçta Başakşehir, Kocaelispor, Antalyaspor, Göztepe, Gençlerbirliği, Karagümrük, Eyüpspor ve Alanyaspor maçlarını berabere noktaladı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ