USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Genel

Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu

KURUMLAR ARASI TURNUVADA ŞAMPİYON TÜRK ŞEKER SPOR OLDU

Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu
23-06-2026 09:46

Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nın finalinde Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından şampiyonluğa ulaştı.


Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Toplam 52 takımın mücadele ettiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Final maçını Burhan Gökçe ve Berat Ağralı’nın attığı gollerle 2-0 kazanan Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu oldu.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ