USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nın şampiyonu Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

KURUMLAR ARASI VOLEYBOL TURNUVASI’NIN ŞAMPİYONU MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OLDU

Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nın şampiyonu Milli Eğitim Müdürlüğü oldu
07-12-2025 10:41

Kurumlar arası voleybol turnuvasında Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğünü temsil eden takım, yarı final ve final maçlarında gösterdiği başarılı performansla şampiyonluğa ulaştı.


İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman’ın da katılım sağladığı yarı final karşılaşmasında Milli Eğitim Müdürlüğü takımı, Emniyet Müdürlüğü takımını mağlup ederek, finale yükseldi. Final müsabakasında ise İl Sağlık Müdürlüğü takımıyla karşılaşan ekip, rakibini yenerek turnuvayı birincilikle tamamladı.


Turnuva sonunda madalya ve kupalar Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman tarafından sporculara takdim edildi. Kahraman, mücadele eden tüm sporcuları tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ