Bir eğitim-öğretim yılını daha azim, emek ve kararlılıkla tamamlayarak karne sevincini yaşamanın mutluluğunu hep birlikte paylaşıyoruz. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayret ve başarılarınızdan dolayı her birinizi yürekten kutluyorum.
Yaz tatili; dinlenmek, yeni deneyimler kazanmak, kendinizi geliştirmek ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmek için önemli bir fırsattır. Bu süreçte bol bol kitap okuyarak bilgi dağarcığınızı zenginleştirmenizi, spor ve sanatsal faaliyetlere zaman ayırmanızı, doğayla iç içe olmanızı tavsiye ediyorum. Unutmayın ki her okunan kitap, geleceğe atılan güçlü bir adımdır.
Geleceğimizin teminatı olan siz değerli evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek veren fedakâr öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize ve her zaman desteklerini esirgemeyen kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı bir kez daha tebrik ediyor, sağlık, mutluluk ve huzur içinde, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz verimli ve güzel bir yaz tatili diliyorum.” Sözleri ile tüm öğrencilere “dinlen,eğlen,yenilen” dedi.
Editor : GÜLDEMET KIZIL
