USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Eğitim

Okul öncesi eğitim masaya yatırıldı

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ KAPSAMINDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN NİTELİĞİNİ DAHA DA GÜÇLENDİRECEK PROGRAMININ AÇILIŞI ERZURUM MİLLÎ EĞİTİM AKADEMİSİ'NDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Okul öncesi eğitim masaya yatırıldı
22-06-2026 13:09

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında, okul öncesi eğitimin niteliğini daha da güçlendirecek programının açılışı Erzurum Millî Eğitim Akademisi’nde gerçekleştirildi.


Okul Öncesi Eğitim Programı Eğitici Eğitimi Semineri, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başladı. Programa Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ve İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’de katıldı. Açılış programında konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici , Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin merkezinde çocuğun bütüncül gelişiminin yer aldığını vurgulayarak okul öncesi eğitimin bu sürecin en güçlü basamaklarından biri olduğunu ifade etti.


Temel Eğitim Genel Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı ise okul öncesi dönemin çocukların geleceğine yön veren kritik bir süreç olduğuna dikkat çekerek, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin sahadaki uygulamalarını güçlendirecek eğitici eğitimlerinin önemini vurguladı.


Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ilgili yapılan paylaşımda, "Program sonunda gerçekleştirilen hatıra fotoğrafı çekiminin ardından Genel Müdür ve İl Müdürü, öğretmenlerle bir araya gelerek onların sorularını içtenlikle yanıtladı, görüş ve önerilerini dinledi" denildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ