USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Tarsuslu bilek güreşçileri Avrupa’dan 4 madalya ile döndü

MACARİSTAN'IN BAŞKENTİ BUDAPEŞTE'DE DÜZENLENEN AVRUPA BİLEK GÜREŞİ ŞAMPİYONASINA KATILAN TARSUS BELEDİYESİ GELECEK SPOR KULÜBÜ SPORCULARI, 4 MADALYA KAZANARAK ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATTI.

Tarsuslu bilek güreşçileri Avrupa’dan 4 madalya ile döndü
25-06-2026 09:41

Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de düzenlenen Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonasına katılan Tarsus Belediyesi Gelecek Spor Kulübü sporcuları, 4 madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.


Şampiyonada 15 yaş altı kategorisinde mücadele eden Cemal Sonğa, sağ kolda Avrupa ikincisi, sol kolda ise Avrupa üçüncüsü olarak iki madalya elde etti. 18 yaş altı 80 kilo kategorisinde yarışan Samet Nas da Avrupa üçüncülüğünü kazanarak bronz madalyanın sahibi oldu.


23 yaş altı ağır sıklet kategorisinde mücadele eden Yusuf Altundal ise Avrupa üçüncüsü olarak kürsüye çıktı. Daha önce dünya şampiyonluğu bulunan Altundal, Avrupa Şampiyonasında da madalya kazanarak başarısını sürdürdü.


Avrupa Şampiyonasında elde ettikleri derecelerle ekim ayında Hindistan’da gerçekleştirilecek Dünya Bilek Güreşi Şampiyonasına katılmaya hak kazanan milli sporcular, hazırlıklarını yoğun tempoda sürdürüyor. Sporcuların haftanın 5 günü bilek güreşi ve kuvvet antrenmanları yaptığı, bunun yanında beslenme, uyku düzeni ve kilo kontrolüne de önem verdiği belirtildi.


Tarsus Belediyesinin destekleriyle çalışmalarını sürdüren Gelecek Spor Kulübü sporcularının, ulusal ve uluslararası organizasyonlarda Tarsus’u başarıyla temsil etmeye devam ettiği bildirildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ