Asayiş

Başkentte otomobil yangını

ELMADAĞ İLÇESİNDE BİR OTOMOBİL YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

Başkentte otomobil  yangını
24-06-2026 14:52

Ankara’nın Elmadağ ilçesinde bir otomobil yanarak kullanılamaz hale geldi.


Alınan bilgiye göre, Ankara-Samsun Yolu Elmadağ mevkiinde içinde sürücü ve eşinin bulunduğu 06 ZLD 04 plakalı otomobil bilinmeyen bir sebepten dolayı yanmaya başladı. Sürücü itfaiyeden yardım istedi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri otomobili söndürürken araç kullanılamaz hale geldi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER