Asayiş

Bursa’da servis otobüsü alevlere teslim oldu

BURSA'DA SEYİR HALİNDEKİ SERVİS OTOBÜSÜ, MOTOR BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN SONUCU ALEVLERE TESLİM OLDU. KORKU DOLU ANLAR CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.

Bursa’da servis otobüsü alevlere teslim oldu
25-06-2026 21:54

Bursa’da seyir halindeki servis otobüsü, motor bölümünde çıkan yangın sonucu alevlere teslim oldu. Korku dolu anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.


Olay, Mustafakemalpaşa ilçesi Organize Sanayi Bölgesi Yolu üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki servis otobüsünün motor kısmında henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü aracı yol kenarına çekerek aşağı indi. Alevler kısa sürede otobüsü sardı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, servis otobüsü kullanılamaz hale geldi.


Öte yandan, alevler yol kenarında bulunan otluk alanada sıçradı.


Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER