Eğitim

Erzincan’da Trafik Güvenliği Haftası kapsamında bilinçlendirme etkinliği

ERZİNCAN’DA TRAFİK GÜVENLİĞİ HAFTASI KAPSAMINDA BİLİNÇLENDİRME ETKİNLİĞİ

Erzincan’da Trafik Güvenliği Haftası kapsamında bilinçlendirme etkinliği
05-05-2026 16:49

Erzincan Emniyet Müdürlüğü 02-08 Mayıs Trafik Güvenliği Haftası kapsamında Cumhuriyet Meydanı’nda bilgilendirme standı kuruldu.


Etkinlik, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Veysel Yanık ve İl Emniyet Müdürü Zafer Baybaba’nın katılımıyla gerçekleştirildi. Erzincan İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ile İl Jandarma Komutanlığı personeli tarafından kurulan stantta vatandaşlara trafik güvenliği konusunda bilgilendirme yapıldı.


Çeşitli yaş gruplarına yönelik uygulamalı eğitimlerin de verildiği etkinlikte, trafik kurallarına ilişkin farkındalığın artırılması hedeflendi. Katılımcılara ayrıca çeşitli hediyeler dağıtıldı.


Yetkililer, "Trafikte hedef: sıfır can kaybı" sloganıyla yürütülen çalışmaların devam edeceğini belirtti.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER