Genel

Kaymakamlar için veda programı düzenlendi

KAYMAKAMLAR İÇİN VEDA PROGRAMI DÜZENLENDİ

Kaymakamlar için veda programı düzenlendi
25-06-2026 16:27

Erzincan’da, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi.


Programa Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu ve eşi Emine Aydoğdu’nun yanı sıra vali yardımcıları ve kaymakamlar katıldı.


2026/148 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişerek Erzincan’dan ayrılacak olan Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe için düzenlenen programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, mülki idare amirlerine il ve ilçelere sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür etti.


Aydoğdu, görev süreleri boyunca vatandaş odaklı çalışmalar yürüten kaymakamların Erzincan’a önemli katkılar sunduğunu belirterek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.


Programda, tayini çıkan kaymakamlara hizmetlerinden dolayı şilt ve başarı belgesi takdim edildi.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER