USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Ahmet Oğuz: "Şut denedim asist oldu"

KOCAELİSPOR’UN 1-0’LIK GENÇLERBİRLİĞİ GALİBİYETİNİN ARDINDAN TAKIM KAPTANLARINDAN AHMET OĞUZ, "KORNERDE ŞUT DENEDİM AMA ASİST OLDU. MUTLUYUM" DEDİ.

Ahmet Oğuz: "Şut denedim asist oldu"
28-11-2025 23:12

Kocaelisporlu oyuncu Ahmet Oğuz, Gençlerbirliği maçının ardından yaptığı açıklamada, "Kornerde şut denedim ama asist oldu. Bu konuda da mutluyum" dedi.


Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Kocaelispor, sahasında Gençlerbirliği’ni 1-0 mağlup etti. Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan takım kaptanı Ahmet Oğuz, "6 hafta önce bunu hocamız ‘Siz bir daha yenilmeyeceksiniz’ demişti. Biz de dinledik ve elimizden gelenin en iyisini yaptık. Ne kadar takımımıza sahip çıkabiliyorsak, ortaya efor, güç koyabilirsek koymaya çalışıyoruz ve sonuçlarını da alıyoruz. İnşallah böyle devam ederiz" diye konuştu.


Bugünkü performansı hakkında ise Oğuz, "Savaştım yine. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Kornerde şut denedim ama asist oldu. Bu konuda da mutluyum" ifadelerini kullandı.



HABER KAYNAĞI : İHA
Editor : KAYNAK-İHA
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ÇOK OKUNANLAR
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
PUAN DURUMU TÜMÜ