Bildiklerimi bilmemGördüklerimi görmemAnladıklarıma susarımSöyleyeceklerimeİnnanmayacaklarından susarım
Ben yıllarca kendime bile sustumEn uzun yorucu yolu koştumSusmasaydım şimdi yoktumBen içerde kendimle ne çoktum
Yıllarca gizli köşelerde hep ağladımYüreğime kor ateşler sardımKimseye değil belkiYalnız kendime inandım
Köşe bucak hor görenlerden kaçtımKendi içimde parcalara bölündüm ufacıktımKaranlığa inat Aydınlığa tek başıma çıktım
Çıktığım yerden manzaraya baktımŞaştım kendime bu zoru nasıl başardımYa yok olacak ya başaracaktımOnurumun üstünde koşa koşa yaşayacaktımHedefim için susacaktım
SusacaktımSustumAğladımGünlerce uyumadımHer gece acıyla yandımYana yana yaşadımAcımasızca sürülerekDönüşerek BölünerekKendime hep geç kalarak Yaşadım işte susarak