?>

SUSARAK

SEVİM TUTAR ARICAK

9 saat önce

Bildiklerimi bilmemGördüklerimi görmemAnladıklarıma susarımSöyleyeceklerimeİnnanmayacaklarından susarım

Ben yıllarca kendime bile sustumEn uzun yorucu yolu koştumSusmasaydım şimdi yoktumBen içerde kendimle ne çoktum

Yıllarca gizli köşelerde hep ağladımYüreğime kor ateşler sardımKimseye değil belkiYalnız kendime inandım

Köşe bucak hor görenlerden kaçtımKendi içimde parcalara bölündüm ufacıktımKaranlığa inat Aydınlığa tek başıma çıktım

Çıktığım yerden manzaraya baktımŞaştım kendime bu zoru nasıl başardımYa yok olacak ya başaracaktımOnurumun üstünde koşa koşa yaşayacaktımHedefim için susacaktım

SusacaktımSustumAğladımGünlerce uyumadımHer gece acıyla yandımYana yana yaşadımAcımasızca sürülerekDönüşerek BölünerekKendime hep geç kalarak Yaşadım işte susarak

YAZARIN DİĞER YAZILARI